Blog içi arama

3 Aralık 2009 Perşembe

Grup Şurup - Kedicim



Benim bir kedim var mırıl mırıl mırıldar
Sıcağı görünce kıvrılır yatar
Evde ne pişerse benden önce o duyar
Kedim çok sevinçli akşama balık var

Mırıl mırıl mırılda benim canım kedicim
Seni çok severim çok severim
Mırıl mırıl mırılda benim canım kedicim
Seni hep yanımda görmek isterim


Benim bir kedim var mırıl mırıl mırıldar
Hep oynamak ister durmadan zıplar
Ben eve gelince çok sevinir çok coşar
Kedim çok sevinçli akşama balık var


Mırıl mırıl mırılda benim canım kedicim
Seni çok severim çok severim
Mırıl mırıl mırılda benim canım kedicim
Seni hep yanımda görmek isterim


Video ve Ses kaydını linkten indirebilirsiniz.

http://www.4shared.com/file/167558268/c6ca4eac/grup_urup_-_kedicim.html

Hiç yorum yok:


" Bir şey yapmaya ve o konuda küçük bir adım atmaya karar veriyorsunuz. Aniden, o küçük adım bir rüzgara dönüşüyor, büyüyor, hızlanıyor ve sizi asla geriye dönüş imkanı olmayan yerlere götürüyor... Böylesine bir olasılığı her an düşleyebilir, hatta öngörebilirsiniz de fakat yaratılan rüzgarın daha ne kadar büyüyebileceğini hiç kestiremezsiniz."