Blog içi arama

Yükleniyor...

15 Kasım 2009 Pazar

Ben Bir Öğretmenim

Facebookta gezen bir videodan aldım.. mp3 e çevirdim. çok güzel bir çalışma.


http://www.4shared.com/file/152659616/8ba5603f/Ben_bir_retmenim.html


Söz-Müzik: Aysel Cihan Karaman


Bilginin ışığında yükselecek bu vatan

Benim adım öğretmen bana emanet vatan

İsterse bir şehirde ya da bir dağ köyünde

Benim adım öğretmen gezerim belde belde



Kolum kanadım lafım bilgi

Bende bitmez coşar sevgi

Başöğretmen izinde

Yılmaz yürür bu Türk genci



Kolum kanadım lafım bilgi

Bende bitmez coşar sevgi

Memleket sevdasıyla

Yılmaz yürür bu Türk genci



Pusu kursalar bile beni vursalar yine

Benim adım öğretmen her demdeyim her yerde

Benim evim bu vatan çocuklar geleceğim

Son nefesimde bile öğretmen öleceğim



Kolum kanadım lafım bilgi

Bende bitmez coşar sevgi

Başöğretmen izinde

Yılmaz yürür bu Türk genci



Kolum kanadım lafım bilgi

Bende bitmez coşar sevgi

Memleket sevdasıyla

Yılmaz yürür bu Türk genci

2 yorum:

alizafersapci dedi ki...

Teşekkürler..

aysema dedi ki...

"Son nefesimde bile öğretmen öleceğim"
"Benim adım öğretmen bana emanet vatan"

Çok güzel. Teşekkürler paylaşım için...

" Bir şey yapmaya ve o konuda küçük bir adım atmaya karar veriyorsunuz. Aniden, o küçük adım bir rüzğara dönüşüyor, büyüyor,hızlanıyor ve sizi asla geriye dönüş imkanı olmayan yerlere götürüyor... Böylesine bir olasılığı her an düşleyebilir, hatta öngörebilirsiniz de, fakat yaratılan rüzğarın daha ne kadar büyüyebileceğini hiç kestiremezsiniz."